Elizabeth Bathory |
Cu personalitatea reclădită pe minciună şi înşelătoria cea mai abjectă,
Didina a făcut din neadevăr un eşafodaj imposibil de clintit. În stilul clasic
al manipulatorilor bazali, ea va amesteca noianul de minciuni cu fărâme de
adevăr, în aşa fel încât toate invenţiile ei să capete putere de real. Îşi va argumenta
spusele doar atunci când explicaţia respectivă este necesară fundamentării unei
minciuni esenţiale drept realitate demonstrată. Fireşte, ea nu va argumenta
nimic punctual, ci va aduce în sprijinul său un element colateral problemei în
discuţie, dar nu complet rupt de ea. Oricât ar fi minciuna de abjectă sau de
absurdă, Didina nu va putea niciodată să iasă din ea pentru că acesta este
tiparul mental după care funcţionează ea cotidian; o va susţine cu încăpăţânare
până în pânzele albe.
Niciodată nu va recunoaşte, nici măcar faţă de complicii săi, că e
incapabilă de sentimente fireşti şi că singura ei plăcere este umilinţa sexuală
şi pornografia aplicată imaginată de vremelnicii săi parteneri de plăceri
carnale. Copilul şi-l iubeşte cu răceală, fără să simtă grija firească faţă de
el, ceea ce îi şi permite să-l plimbe de colo până colo pentru ca ea să aibă
toată libertatea de a se oferi oricăror bărbaţi ar putea să-şi aducă o
contribuţie, fie ea şi insignifiantă, la echilibrul sau financiar deloc precar.
Copilul va creşte şi fără grija ei, el fiind important nu doar pentru pensia
alimentară substanţială ataşată lui după divorţ, ci şi pentru imaginea pe care
ea şi-o poate face în plan social, aceea de mamă iubitoare şi grijulie. Va
epata şi cu ajutorul copilului şi astfel va câştiga încă un pic de prestigiu
social pentru viaţa sa vizibilă. În cealaltă viaţă a sa, vor rămâne de bază
promiscuitatea, perversiunile şi obsesiile, eventual pornografice, vânzarea
trupului pentru te miri ce, înşelătoria şi escrocheria cu conotaţii afective şi
sexuale.
Didina va rămâne netulburată chiar şi atunci când va spune minciuni
contradictorii, uitând minciună iniţială, iar asta fără nici un efort. În
completa sa lipsă de trăiri, jena minciunii devoalate nu există, tot aşa cum
nici alte principii fundamentale nu mai există la ea. Acum, Didina a încetat să
mai acţioneze după norme morale sau după principii. Viaţa pe care şi-a ales-o e
prea "frumoasă" şi palpitantă pentru a renunţa la ea doar pentru
nişte idei ce nu-i mai sunt deloc limpezi. Încă din adolescenţă ea îşi făcuse
un "nume" în oraşul de baştină, dar aceasta s-a dovedit o problemă
surmontabilă prin căsătorie şi prin plecarea în Capitală; cine o ştia acolo?
După un interludiu marital, Didina şi-a reluat viaţa cu care era învăţată,
viaţa pe care şi azi o trăieşte la maxim, cu toate umilinţele şi
"excentricităţile" sexuale care o domină. Faptul că apare pe internet
în posturi pornografice, deloc obişnuite unei femei aşa cum vrea să pară, o mai
tulbură uneori, dar pasager, şi repede se orientează mental spre ceea ce e în
actualitate: manipularea celor pe care îi satisface şi care o fac să se simtă
femeie; perversă, dar femeie.
Nici bărbaţii care şi-o trec prin aşternut nu văd în ea o femeie, ci
mai repede o fiinţă pe care o pot domina sexual, dispusă la orice bizarerie,
doar pentru un modest câştig material sau doar pentru a fi acceptată într-o
anumită societate. Ei au înţeles că nu e altceva decât un obiect ce le
satisface fanteziile şi nimic mai mult. "Prizonieri" ai câte unei
căsnicii mai mult sau mai puţin fericite, bărbaţii vor găsi în ea poarta spre
"împlinirea" sexuală, chiar dacă accentele ei perverse sunt departe
de ceea ce poate însemna împlinirea. Oricum, ei ştiu că femei ca Didina nu sunt
multe şi nici pe toate drumurile, aşa că pentru o partidă de sex fără limite,
pot accepta relaxaţi şi minciunile, dar şi înşelătoriile ei; scopul lor e clar
şi bine determinat ca timp: o oră de "nebunii" din când în când şi
gata! Iar pentru ora de pornografie aplicată vor fi dispuşi să suporte şi
ironia ei cinică, dar nu e neapărat ca ea să se manifeste mereu, şi
vulgaritatea bine mascată (în fond, chiar asta îi atrage, nu-i aşa?), dar şi
satisfacerea altor clienţi, în paralel.
Această
producţie literară se află sub protecţia dreptului de proprietate intelectuală.
Orice
asemănare cu persoane sau fapte reale este întâmplătoare.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu