Fără dubiu, Didina
e un bun fotograf. Cu ajutorul fotografiei atent alese şi bine realizate ca
zâmbet, ea atrage potenţialii clienţi. Face multe poze, uneori în exces, dar nu
face economie atunci când e vorba să-şi etaleze zâmbetul studiat şi machiajul
discret, dar mereu binevenit. Fără vulgaritate, ici-colo, Didina plasează câte
o poză "neglijentă", tocmai pe acelea în care, "din
greşeală", umărul i se dezgoleşte provocator. Încadrează bine, în general,
iar specializarea sa din necesitate este portretul. Fireşte, nu are poze doar
cu ea, dar ştie să le combine în aşa fel încât ea să fie văzută în "toată
splendoarea" sa, ea să fie în centrul atenţiei, vrând nevrând
observatorul. În toată această campanie de exhibare personală, Didina se
etalează fără reţineri ; pentru a putea atrage, de multe ori e necesar să fie
bine văzută şi din toate poziţiile ce pot fi decent prezentate… Celelalte (foto
sau video), unele lesne de găsit pe internet, pot urma în funcţie de cerinţele
clienţilor, întâi virtuali, apoi reali. Cu timpul, blonda a învăţat valoarea
reală a fotografiei şi posibilitatea de a manipula cu ajutorul ei. Ca să nu
aibă probleme, Didina preferă să prezinte acele poze "casnice",
acelea care pot confirma imaginea dorită de ea, de femeie cuminte şi cu
preocupări comune ; înainte de orice, impresia pe care o lasă e cea care
contează, cea care o poate arăta ca pe o femeie normală, cu simţiri obişnuite
şi cu o viaţă cât se poate de comună. Didina are un zâmbet şablon în cele mai multe
fotografii ; este zâmbetul său "comercial", cel care ştie că va
atrage. Nici un detaliu personal nu este lăsat la întâmplare, ci totul e atent
studiat, începând cu poziţia corpului, a mâinilor sau a capului şi, mai ales, a
feţei. Aproape nimic nu e pierdut din vedere, iar pozele pot astfel să-i
asigure notorietatea atât de mult dorită.
Fata pierdută nu
aşteaptă să fie curtată şi nici discret invitată. Ocheşte o "victimă"
şi în scurt timp se invită în compania lui. Persoană organizată, blonda nu
pierde din vedere nici viitorul apropiat ; dacă nu stă în oraşul de reşedinţă
şi trebuie să plece pentru o perioadă în concediu, Didina nu se dă înapoi de la
a-i telefona unui bărbat cunoscut din oraşul unde urmează să meargă, să-l pună
să-şi facă un cont pe un site de socializare, chipurile pentru a putea vorbi
mai uşor, apoi îl "atacă" pentru ca acesta să-i facă rezervarea şi să
dea un avans de 25%; i-l va rambursa ea, în acea manieră absolut personală,
umilitoare şi degradantă, cunoscuta masa în genunchi. Dar ea e fericită în
forul ei interior… Imaginea sa vizibilă nu va avea de suferit, iar ea a reuşit
să mai facă o "afacere". Încet-încet, fericirea şi destinderea îşi
spun cuvântul, iar amintirea schimbului în natură se estompează repede, sub
imperiul vizării unui alt client ; în fond, imaginea merge înainte, iar spălată
e ca nouă.
În plan
psihologic, Didina e o persoană interesantă. Volubilă şi comunicativă, în
subconştientul ei e mereu prezentă ideea că trebuie să devină centrul atenţiei
cu orice preţ. Discursul sau e unul delicat, atât timp cât trebuie să-şi
evalueze victima. Apoi, obişnuinţa pe de o parte şi caracterul, pe de altă
parte, îşi spun cuvântul, iar Didina nu pierde ocazia să fie ironică şi
batjocoritoare, în acea manieră "subţire", dar lipsită de subtilitate
şi fineţe. Această atitudine apare doar în acele situaţii când tratează cu
persoane în mod vădit paşnice. Dacă, în schimb, îl consideră pe preopinent
dificil sau arogant, ea adoptă tactica femeii slabe, excesiv de politicoasă,
umilă chiar şi cu o modestie deseori exagerată ; pare a fi un personaj din
romanele scriitorilor ruşi, distrusă sufleteşte şi neînţeleasă, dar care ştie
că într-o zi soarele se va ivi şi pe strada ei. În mod evident,
"soarele" ivit deja este chiar interlocutorul ei. Dezarmat în faţa
unei femei atât de sensibile (deşi nimic din discurs nu poate trăda
sensibilitatea), noul beneficiar al prestaţiilor sale sexuale este gata de
acţiune şi intră şi el în galeria celor care contribuie la stabilitatea
financiară a blondei. Întâlnirile lor vor continua, fireşte în paralel cu
celelalte, de fiecare dată ea având grijă ca prestaţia să-i depăşească
aşteptările proaspătului cucerit. Începând cu declaraţii stereotipe şi lipsite
de orice urmă de trăire şi terminând cu manifestări sonore pronunţate în timpul
actelor sexuale, gama manipulărilor prin erotism este completă, iar rezultatele
nu se lăsă deloc aşteptate.
Când identifică o
"pradă", nu se sfieşte s-o atace, întâi discret şi elegant, apoi
prieteneşte şi cu o afectuozitate bine mascată, atât cât să nu fie stridentă.
În funcţie de răspunsul receptat la stimulii trimişi la înaintare, blonda îşi
conduce "atacul". Poate foarte bine să se insinueze discret, dar
hotărât sau direct, în acel stil care nu lasă loc decât unui singur răspuns. Strategia
de început poate fi diferită, dar primii paşi sunt oricum aceiaşi. După
contactul iniţial, de pregătire, mai urmează câteva de control şi apoi urmează
întâlnirea. Dacă partenerul vizat ezită, Didina îi solicită întâlnirea, doar
aşa… la o cafea şi ca să poată vorbi mai bine. Odată ce întâlnirea se produce,
blonda nu stă să piardă timpul şi, la scurt timp urmează primul contact fizic,
fireşte, nu şi gratuit ; o "atenţie" e obligatorie pentru un
"cavaler" venit să-şi satisfacă poftele carnale.
Didina nu e o
proastă, departe de aşa ceva, chiar dacă deseori practică o autoironie fină şi
deloc întâmplătoare ce poate păcăli; dacă în faţa acestei autoironii
interlocutorul "lasă garda jos", imediat momentul va fi exploatat de
blonda care atât aşteaptă. Chiar şi în conversaţie, ea e o descurcăreaţă…
Foarte organizată, va lăsa impresia unei persoane cu capul în nori şi când îi
va veni bine, abia atunci poate dovedi contrariul. Ca orice manipulatoare fără
multe pretenţii, Didina ştie să folosească vorbele, printre ele, la loc de
cinste aflându-se "ai încredere în mine" sau "fără tine nu
pot", vorbe pe care şi ea ştie că partenerul abia le aşteaptă. După ce
şi-a ţesut pânza de păianjen şi bărbatul respectiv a fost "prins" şi "motivat",
urmează perioada de relativă monotonie, spartă doar de întâlnirile sexuale. În
această perioadă, el îşi defineşte şi exprimă fanteziile, iar ea i le acceptă
în acele condiţii bine stabilite. Din această perspectivă, Didina nu e deloc
interesată dacă bărbatul este însurat sau nu, atât timp cât ştie că ea poate
ceea ce altele nu pot : să accepte orice.
- va urma -
Această
producţie literară se află sub protecţia dreptului de proprietate intelectuală.
Orice asemănare cu persoane sau fapte reale este întâmplătoare.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu