8 sept. 2012

A doua solicitare adresata Autoritatii Electorale


Stimata doamna Nicoleta Grigore,

In ziua de 3 august curent am trimis AEP o cerere pe care v-o reamintesc...

Către Autoritatea Electorală Permanentă
Adresa: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Bucureşti, Sector 3, 030084
Fax: 021.310.13.87
Subsemnatul Gros Dragos, domiciliat în Sousse, Tunisia, înscris pe listele electorale permanente ca cetățean cu drept de vot arondat, la referendumul din 29 iulie 2012, secției de votare numărul 135 din Tunis, în temeiul Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public,
Vă solicit să îmi comunicați o copie a tabelului electoral utilizat în secția de votare 135 la referendumul din 29 iulie 2012. Precizez ca doresc numai copia filei în care am fost înscris, nu a întregului tabel. Vă rog să anonimizați datele personale ale celorlalte persoane ce figurează pe această filă.

Vă solicit răspuns la adresă email: ....
 Mulțumesc,

Dragos Gros


Raspunsul dv. amabil a fost...
De la: Nicoleta.Grigore@roaep.ro [mailto:Nicoleta.Grigore@roaep.ro] 
Trimis:
 Friday, August 10, 2012 1:48 PM
Către:
 office.sg@roaep.ro
Subiect:
 solicitare verificare vot
Referitor la cererea dumneavoastră adresată Autorității Electorale Permanente, vă informăm că, în momentul de față, instituția noastră nu deține listele electorale utilizate la referendumul național din data de 29 iulie 2012, acestea fiind puse la dispoziția Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie pentru efectuarea unor cercetări. Ulterior, ele vor fi predate operatorului economic desemnat să realizeze extragerea bazei de date textuale și arhivarea electronică a acestora, în vederea depistării eventualelor voturi multiple. După restituirea listelor, instituția noastră vă va comunica, de îndată, informațiile solicitate.


Asfel stand lucrurile, ma intreb daca luni, 10 septembrie, adica la o luna dupa raspunsul dv. la AEP exista vreun document care sa va permita sa-mi solutionati favorabil cererea mea indreptatita. Din putinele mele cunostinte, AEP este cea care a stabilit rezultatul referendumului (sa nu-mi spuneti ca asta a facut-o CCR, ca stiu, doar ca inaintea Curtii, Autoritatea a fost cea care a dat rezultatele ce au fost validate de CCR). Nu cred ca Parchetul v-a lasat fara macar o copie a intregii documentatii rezultate din procesul de votare. De altfel, chiar si in aceasta eventualitate invocata de dv., la Ambasada Romaniei de la Tunis trebuie sa existe originalul sau copia procesului verbal. Asadar, va rog doamna sa aveti amabilitatea de a-mi remite copia solicitata. Precizez ca nu intentionez sa renunt la cererea mea initiala si ca sunt dispus sa o solicit, daca trebuie, chiar si in instanta.


Cu simpatie,

Dragos Gros

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu